מדריכים מעניינים

לבריאות הנפש

טיפים מומלצים

לתזונה נכונה

מידע מרתק

בנושאי רפואה

מזור לחיים

פורטל בריאות הגדול בישראל!

תזונה בריאה

טיפולים נפשיים

פעילות גופנית וספורט

מאמרים מרתקים במגוון נושאים

לאורח חיים בריא יותר!

תזונה

תמצאו מאמרים מרתקים בנושאי תזונה נכונה, דיאטה ותפריט מזון בריא.

ספורט

בפורטל תמצאו טיפים מעולים לפעילות גופנית וספורט, אשר תשפר את איכות חייכם.

טיפולים

פורטל בריאות מציעה עבורכם שיטות טיפולים נפשיים המתאימים לחרדות, דיכאון ועוד..

הישארו מעודכנים

פורטל בריאות הגדול בישראל

מזור לחיים הינו פורטל הבריאות הגדול בישראל, המציג כלים, שיטות ומידע למגוון נושאי בריאות. האתר הוקם ללא מטרות רווח, ומטרתו להנגיש את המידע לכולם, כדי לשפר את אורח החיים ואיכות החיים של אנשים רבים הסובלים מבעיות בריאותיות שונות. כדי שנוכל להמשיך ולהעלות תכנים חדשים, טיפים מרתקים ומידע רלוונטי עבורכם, אנו נשמח שתשתפו את האתר עם חברים ובני משפחה אשר האתר יכול לסייע להם.

מה תמצאו באתר?

באתר ניתן למצוא מגוון נושאים הקשורים לנושאים הבאים: רפואה, בריאות, ספורט ופעילות גופנית, דיאטה, תזונה בריאה, טיפולים נפשיים ורגשיים, רפואה משלימה ואלטרנטיבית, זוגיות, גירושין ונישואין ועוד נושאים מרתקים הנמצאים באתר. 

אנו תמיד פתוחים לשמוע רעיונות למאמרים שיעניינו אתכם, וכמו כן אנו נשמח לעצות וביקורות בונות במידה ונתקלתם בהם באתר. והכי חשוב, אם המידע היה מועיל והצליח לסייע לכם לשפר את חייכם, אנו כאן כדי לשמוע..

סרטונים מדהימים בנושאי בריאות

בריאות ורפואה הינם הכרח

ידועים המיתוסים והקלישאות בכל הנוגע לערכים שלנו כבני אדם. רבים רואים בערך הכסף כגורם מרכזי בחייהם, חלקם יראו דווקא במשפחה את מקור חייהם, וישנם אנשים שהכבוד הוא שם המשחק בחייהם. אך לכולם מכנה משותף אחד והכרחי – בריאות. חיים בריאים הם הדבר האנושי ביותר כדי שנוכל לתפקד, לשאוף להצליח, לדאוג, לתת ולסייע לכולם. כדי שנחייה חיים בריאים, יש להתנהג כמי שרוצים בכך שסה אומר: תזונה נכונה, שמירה על בריאות הגוף, טיפולים ובדיקות בעת הצורך ועוד. 

פורטל בריאות כהמלצה

חשוב לציין שכל הטיפים והמידע המצוינים באתר – פורטל בריאות מזור לחיים – הינם כהמלצה בלבד ואין לראות בהם כפתרון לבעיות ללא המלצת רופא או מטפל מוסמך. 

המאמרים הפופלריים באתר מזור לחיים

שותפות בעסק

כאשר שני אנשים מעלה מתאחדים לצורך מיטוב העסק והפקת רווחים, הם הופכים לשותפים לעסק באופן כמעט אוטומטי. אך בכדי להוריד את ההחלטות, ההתחייבויות ואופן קבלת

תזונה

תזונה בריאה

משקל בריא הוא אחת הסיבות השכיחות ביותר לכך שאנשים רבים בוחרים לאכול תזונה בריאה. לעתים קרובות אנשים חושבים שאכילה בריאה איננה דבר, אך אינך צריך

עיצוב גבות מקצועי

עיצוב גבות

מחפשת אחר פתרון מקצועי ואיכותי בכל הנוגע אל עיצוב גבות? יהיה חשוב שתביני את האפשרויות השונות שתהיינה קיימות וזאת כל עוד מדובר על עיצוב גבות.

בריאות, לב אדום, אהבה, נתינה

פורום בריאות מומלץ

הכל על יתרונות של פורום בכלל בעולם החדש, ופורום בריאות בפרט. קראו הכל על היתרונות, המלצות מתי להיעזר בקהילה, למי לפנות ועוד.

קרדית האבק

קרדית אבק בספות ומזרנים

כ-חמש אחוז מאוכלוסיית ישראל סובלת מאלרגיה שונה , במרבית מן הפעמים האלרגיה היא עקב אבק ,הבעיה היא מוכרת ומלווה בתסמינים לא נעימים המהווה בעיה והרס

תזונה בריאה, סלט בריא

טיפים לתזונה בריאה

רוצים לשפר את אורח החיים והתזונה שלכם? מחפשים טיפים טובים לתזונה נכונה, בריאה ומאוזנת? הכנו עבורכם טיפים לתזונה נכונה כדי שתוכלו גם אתם לשמור על בריאותכם…

מדריכים מרתקים

במגוון נושאי בריאות ורפואה

תזונה

נכונה ובריאה

טיפולים

נפשיים ורגשיים

ספורט

ופעילות גופנית

בניית ציפורניים

מדריכים והסברים

דיאטה

מומלצת ויעילה

רפואה

ומה שמסביב

בריאות

ומידע כללי

זוגיות

נישואין וגירושין

בלוג בריאות

כל המאמרים